KONTAKT OSS

Ofte stilte spørsmål

Hva gjør jeg hvis jeg har problemer med betalingen?

Hvis du opplever problemer med betalingen, ber vi deg kontakte oss via kontaktskjemaet eller vår kundeservice-e-post her: [email protected].

Hvordan endrer eller annullerer jeg bestillingen etter at den er lagt inn?

Vennligst kontakt kundeservice så raskt som mulig for å endre eller annullere bestillingen. Vi vil gjøre vårt beste for å imøtekomme dine ønsker.

Hva er leveringstiden for bestillinger hos FootFolk?

Normalt er leveringstiden vår 2-5 virkedager i hele Norge, men den kan være lengre hvis det er oppgitt i produktbeskrivelsen.

Hvordan returnerer jeg en vare, og hva er returpolitikken deres?

Du kan returnere varene dine ved å skrive til vår support på [email protected]. Oppgi bestillingsnummeret ditt, så sender vi deg en returetikett. Vær oppmerksom på at det kan påløpe leveringskostnader.

Les mer om retur her.

Hvorfor har jeg ikke mottatt en ordrebekreftelse eller sporingsinformasjon?

Hvis du ikke har mottatt en ordrebekreftelse etter å ha lagt inn en bestilling, må du kontakte vår support på [email protected] så raskt som mulig og be om en ny.

Kan jeg endre leveringsadressen etter at bestillingen er sendt?

Hvis du har lagt inn en bestilling, men ønsker å endre leveringsadressen, må du kontakte oss så raskt som mulig for å få adressen endret. Dersom bestillingen allerede er sendt, kan det påløpe ekstra leveringstid og kostnader i forbindelse med adresseendringen.

Kontakt support her: [email protected]

Hvordan kontakter jeg FootFolk’s kundeservice for ytterligere hjelp?

Du kan kontakte vår kundeservice ved å bruke kontaktskjemaet på nettsiden eller sende en e-post til [email protected].

Vi svarer så raskt som mulig.